עיצוב דירות, בתים ותכנון שיפוצים

רוצים בית משופץ עד לחג הקרוב? נעים להכיר, ענבל קרקו, מומחית לעיצוב דירות, בתים ותכנון וליווי של שיפוצים

אתם מתעניינים בעיצוב דירות, מכורים לתמונות לפני ואחרי, אבל הבית שלכם מיושן או צפוף, חשוך או לא נוח וממש לא מותאם לצרכים הנוכחיים שלכם? לא כייף לכם בבית שלכם ואתם יודעים שאפשר אחרת?
אם עד עכשיו קלעתי בול, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא. 
עבור רוב האנשים המחשבה על שיפוצים מעוררת חלחלה. ישר חושבים על כל סיפורי הזוועה על אנשים שהסתבכו עם שיפוץ שלא נגמר, קבלן שברח, לכלוך וזוהמה במשך חודשים, בור כלכלי ותוצאה מאכזבת.
אני ממש מבינה אתכם, לעשות שיפוץ לבד זה באמת מסובך. למצוא בעלי מקצוע טובים ואמינים, לבחור חומרים מתוך מגוון בלתי נגמר, לקחת מאות החלטות הרות גורל, להתנהל עם תקציב לא ידוע והוצאות שהולכות וגדלות, ובכל הזמן הזה גם לעבוד בעבודה שלכם, לנהל משפחה ולחיות? קשה מאוד. הבשורה שלי היא שאפשר גם אחרת. ואם נתחיל עכשיו, נוכל להספיק לסיים עד החג. 

עיצוב דירות, בתים ושיפוצים לא חייב להיות סיוט

כשהכול מתוכנן כמו שצריך, ויש לכם את בעלי המקצוע הטובים לצדכם. זו בסך הכול תקופה של אי נוחות שבסופה החיים שלכם משתדרגים. אבל כדי שזה יקרה, אתם צריכים את העזרה הנכונה. כי עיצוב דירות ותכנון וליווי של שיפוצים זה עסק למקצוענים. 

עיצוב דירות, בתים ושיפוצים זה האהבה הגדולה שלי מזה 14 שנים

כמעצבת פנים מנוסה (משנת 2008), יש לי הכישרון הידע והניסיון להגשים לכם את החלום. אני יודעת איך להקשיב לכם ולהבין מה בדיוק אתם צריכים, לא רק עכשיו, אלא גם בעוד 10 שנים. אני יודעת להתאים את העיצוב לסגנון האהוב עליכם, גם אם אתם לא יודעים להגדיר אותו במילים. אני יודעת לתכנן לפרטי פרטים ולהוביל שיפוץ עם 0 טעויות. אני יודעת מה סדר הפעולות הרצוי ב עיצוב דירות ובתים ואיך להעריך עלות שיפוץ דירה-איך שולטים על התקציב, כך שהכסף יספיק להכול ואני אפילו יודעת איך לחסוך לכם כסף. אני מכירה את בעלי המקצוע הכי טובים ואת הספקים הכי מומלצים, אני יודעת איך להתמודד עם אילוצים, ובלת"מים והכי חשוב, יש לי מאות לקוחות מרוצים.

עיצוב דירות או בתים כולל תהליך מובנה ומסודר שמוביל לתוצאה מנצחת

  1. עיצוב בתלת מימד: בעיצוב דירות או בתים אני מתחילה בבניית מודל תלת ממדי ממוחשב שממחיש את כל השינויים שייעשו במסגרת השיפוץ. ככה אתם יכולים להיות שותפים בתכנון. אני עובדת על עיצוב מטבח יפה ונוח שמתאים לצרכים שלכם, על עיצוב חדרי אמבטיה, העמדת הריהוט ועיצוב סלון, מתכננת את הנמכות הגבס ופריטי הנגרות, מתכננת את התאמת הצבעים לבית ואת כל זה עושה בתלת ממד בצורה מוחשית, צבעונית וידידותית עבורכם. בהמשך אני מכינה הדמיות שמראות איך תיראה כל פינה ופינה בבית כשהיא מרוהטת ומעוצבת על פי טעמכם.
  2. תכניות לביצוע: אחרי שהתאהבתם בבית העתידי שלכם, אני מכינה תכניות לביצוע עבור כל בעלי המקצוע שייקחו חלק בפרויקט. מדובר בסט של עשרות תכניות מדויקות, שרשום בהם הכול, ושמתעדכנות לכל אורך הפרויקט. לדוגמא: תכנית נגרות למטבח, תכנית חשמל ועיצוב תאורה, תכנית הנמכות למיזוג, תכנית אינסטלציה ועוד ועוד. 
  3. כתב כמויות: עם אישור התכניות על ידיכם, אני מכינה כתב כמויות שהוא מעיין תקציב לפרויקט. המסמך כולל את הכול, מעבודת השיפוצניק ועד לווילונות. הוא מפרט את הכמויות והמחירים ונותן לכם מושג ברור להיקף התקציב של הפרויקט. 
  4. בחירת בעלי מקצוע: בהמשך אני מכירה לכם קבלנים ובעלי מקצוע טובים ואמינים, שיש לי ניסיון טוב איתם מזה שנים. אני מסייעת לכם בבחירת בעלי המקצוע הנכונים לכם.
  5. ליווי לרכישות: כשנקבע לו"ז לתחילת השיפוץ, אני מלווה אתכם לרכישות של אריחים, כלים סניטרים, מטבח, ריהוט, תאורה, עוזרת ומכוונת אתכם דרך המבחר האינסופי הקיים בחנויות. הרכישות יתוזמנו לפי הסדר הנכון על מנת שהפרויקט לא יתעכב. 
  6. ליווי השיפוץ ופיקוח עליון: כשהשיפוץ מתחיל אני מגיעה בין פעם לפעמיים בשבוע כדי לוודא שהכול מתנהל בדיוק לפי התכניות. אני בקשר טלפוני יומיומי עם הקבלן ויתר בעלי המקצוע, מדריכה, עונה לשאלות, ועומדת ביניכם ובין הקבלן, על מנת שאתם תוכלו להמשיך בעניינים שלכם. 
  7. הום סטיילינג, הלבשת הבית: כשהשיפוץ לקראת סופו אנחנו נצא לקניות של הטאץ' האחרון: הווילונות, השטיחים, הטפטים, האביזרים, שייתנו לבית שלכם את הטאץ' האחרון והסגנון של הבית שעליו חלמתם. מוזמנים להיכנס ללשונית פרויקטים. תימצאו שם מגוון של פרויקטים שעשיתי: עיצוב דירות, בתים פרטיים, דירות יוקרה ודירות קבלן. 
    אם אתם מבולבלים, או לא בטוחים בנוגע להיקף השיפוץ בבית שלכם והתקציב הנחוץ לו, תרימו טלפון ונדבר, או תאמו איתי פגישת ייעוץ. 

 

עיצוב דירות מכל הסוגים:  עיצוב דירות יוקרה, עיצוב דירות קטנות, עיצוב דירת קבלן ועוד

אני יודעת איך להפוך חלל ליוקרתי ואיך ליצר נוחות של בית מלון. אני מומחית גם ב עיצוב דירות קטנות. לפרויקט כזה יש את המורכבות שלו, כי צריך לדאוג להכניס לתוך הדירה את כל הפונקציות של דירה רגילה, אבל בשטח קטן יותר. ויש לי ניסיון רב בדירות קבלן מכל הסוגים. מוזמנים להיכנס ללשונית פרויקטים מהתפריט הראשי ולראות עיצוב דירות שונות. איך כל דירה שונה מרעותה ומותאמת לדרישות בעליה. 

היתרונות בעבודה איתי בעיצוב דירות, בתים ושיפוצים:

1. הקשבה והבנה של הצרכים שלכם, התאמת התכנון והסגנון אליכם. 
תמיכה וליווי לכל אורך התהליך
2. ניסיון רב (מ- 2008) בעיצוב דירות כולל בתים פרטיים, עיצוב דירות קטנות, עיצוב דירות יוקרה
3. עיצוב בתלת ממד- שיאפשר לכם להיות בטוחים ורגועים שתקבלו את הבית שאתם חולמים עליו.
4. הבנה מעמיקה ב פנג שואי שמשמעותו בית שמכוון שפע בריאות ומערכות יחסים טובות.
5. חיסכון בכסף בתהליך השיפוץ, ע"י בחירות שעומדות בתקציב שלכם
6. הנחות אצל מגוון ספקים מהנבחרים בתחום 
7. שקט נפשי- במקום לדאוג ולחשוש, להיות בחוסר וודאות ולהתבלבל, אני אכוון אתכם בתהליך מסודר ומובנה
8. חסכון בזמן- תנו לי לעבוד "ולשבור את הראש" מול הקבלן ותוכלו אתם להמשיך בעיסוקיכם.

לפרטים נוספים צרו קשר, או מלאו את פרטיכם ואני אתקשר אליכם. 

ענבל קרקו, עיצוב פנים ופנג שואי 050-2005415 

עיצוב דירות, בתים ותכנון שיפוצים על ידי ענבל קרקו

עיצוב דירות, עיצוב בית במושב נס הרים, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

סלון ומטבח שעיצבתי במושב. לחץ כאן לפרויקט המלא

עיצוב דירות, סלון במושב צופית, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

סלון שעיצבתי במושב צופית. לפרויקט המלא לחץ כאן

עיצוב דירות, בית במשואות יצחק, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב בית בקיבוץ. לפרויקט המלא לחץ כאן

עיצוב דירות |מטבח וסלון ברחובות| ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

מטבח וסלון ברחובות. לפרויקט המלא לחץ כאן 

עיצוב דירות| מטבח שחור מודרני בדירת דופלקס בחולון| ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

מטבח שחור מודרני בדירת דופלקס בחולון. לפרויקט המלא לחץ כאן

עיצוב דירות, פינת אוכל ומטבח בדירה ברחובות, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

פינת אוכל ומטבח בדירה ברחובות. לפרויקט המלא לחץ כאן

שאלות שכיחות על עיצוב דירות:

למעצבת פנים מנוסה שעוסקת בעיצוב דירות יש את בעלי המקצוע שהיא ממליצה וסומכת עליהם. אולם ההחלטה הסופית בנוגע לבחירת בעלי המקצוע היא שלכם.

מעצבת פנים שעוסקת בעיצוב דירות אינה מפקחת בנייה. היא בודקת מה שנקרא תאימות ביצוע, כלומר ביצוע לעומת התכניות. אולם היא אינה בודקת עמידה בתקנים, סוגיות של בטיחות וכו'. 

דילוג לתוכן