המלצה על מעצבת פנים | ענבל קרקו

מחפשים המלצה על מעצבת פנים ?

עבדנו יחד עם ענבל על שיפוץ ועיצוב הבית במהלך 22-23, ענבל הייתה קשובה לכל החלומות והבקשות שלנו ועזרה להפוך את הרעיונות לתוכניות מעשיות. היא תכננה את המרחב כולו והציעה שלל פתרונות מבריקים לשדרוג, כאשר היא תמיד שמה דגש גם על הפן האסתטי וגם הצד הפרקטי. ענבל בנתה עבורנו את כל התוכניות הרלוונטיות עבור אנשי המקצוע ודאגה שהכול יתבצע כהלכה. היא הייתה סבלנית וקשובה במהלך כל המסע של השיפוץ והיה ניכר כמה חשוב לה לדייק את התוכניות ולקלוע בדיוק לרצונות ולצרכים שלנו. ענבל מקצועית, יסודית ויצירתית מאוד וליוותה את התהליך כולו ברוגע ובנחת. מאושרים מהתוצאה! ממליצה בחום!!

שרית גרין, רחובות

עבדנו יחד החל ממאי 2022. תוכנית  הנגשת קומת הקרקע כולל ליווי מקצועי במהלך חודשי השיפוץ + סיוע וליווי ברכישת חומרים כגון: שיש, כלים סניטריים וריהוט. היינו מרוצים. ענבל לא הייתה מקובעת לתוכניות שהמליצה מלכתחילה ושינתה והתאימה תוכניות חדשות שיתאימו לצרכים ולאורח החיים של הבית והמשפחה. כגון: הרחבת כמות ארונות המטבח על חשבון עיצוב יפה של חלל חדר המדרגות. אנחנו נהנים מאוד מהבית. הן מיופיו והן מהנוחות וההתאמה של הבית לאורח החיים שלנו. תודה לענבל קרקו האחת והיחידה.

רוזי אביגד, פתח תקווה

כשפגשתי לראשונה בענבל קרקו, נכבשתי בקסמיה ובאישיותה הנעימה. עברנו יחד דרך ארוכה, עיצוב דירת קבלן החל מ- 2020 ועד 2022. לאורך כל הדרך ענבל הקשיבה, כיבדה את רצונותיי ונתנה את הטאצ' המיוחד שלה. הכל נעשה באוירה נעימה ומכבדת. ב"ה הבית גמור ויצא מקסים. והעיקר יצא כמו שרציתי, חלמתי וקיויתי. וענבל מזמן הפכה אצלי לתקן חברה בלב. 

דורית דויטש, רחובות

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדתי עם ענבל ב- 2022, עשינו שיפוץ כללי בביתי במושב בית חנן, ענבל היית קשובה מאוד לכל הצרכים שלנו וממש הלכה איתנו יד ביד, הן במהלך הכנת התוכניות, במהלך השיפוץ וכן בקניית כל המוצרים לבית, החל ממטבח, ארונות קיר, חדרי אמבטיה, תאורה וריהוט. אנחנו פשוט מאושרים בבית המשופץ, נהנים מכל פינה ופינה, הכול נוח מאוד וכמובן גם מעוצב חדיש ואופנתי ולפי טעמינו ❤

דפנה אוחנה, בית חנן

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד ב 2021-2022. תכנון ושיפוץ מחדש של דירת דופלקס 8 חדרים שהפכו ל 6 חדרים כולל עיצוב ותכנון מ א ועד ת׳. הייתי מאוד מאוד מרוצה. עבודה מושלמת ומצוינת ליווי בכל הצמתים עד לתוצאה מושלמת. אהבתי את הזמינות של ענבל, החשיבה המשותפת היצירתיות התכנון, שיתוף הפעולה והארגון והובלה של כל הפרויקט. מאוד אוהבת את הבית מאוד מרוצה מהתכנון והשיפוץ מהביצוע ומהתוצאה הסופית.

נגה בירן, חולון

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

אני וענבל נפגשנו ב- 2022 לצורך עיצוב הסלון, פינת האוכל והמטבח. אני מאוד מאוד מרוצה מכל התהליך ומהתוצאה. אהבתי את הליווי המסור והמקצועי, לאורך כל התקופה, בכל צעד תוך תמיכה ומסירות מלאה. את כל העבודה ענבל עשתה בנועם ונחת ללא פשרות עם חיוך גדול, השקיעה מחשבה בכל פינה ופינה בבית. בקיצור שילוב של מקצועיות ואנושיות!  אני מרגישה נפלא בבית שלי. כיף לארח אנשים, דירה מהממת שזוכה למחמאות. כיף לי לחזור הביתה בכל יום ויום. לסיכום בשתי מילים : תודה ענבל.

מרטה טסמה, אשדוד

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

תודה בוואטסאפ ממילה, עיצוב בית פרטי באירוס,  ספטמבר 2021

רוצים גם? צרו קשר 050-2005415

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

המלצה על מעצבת פנים משפחת שכטר 2021

רוצים גם? צרו קשר 050-2005415

עבדנו יחד בשנת 2021. עיצוב דירה חדשה והתאמתה לצרכים שלנו. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ועד היום אנו מדברים בבית על הפתרונות היצירתיים של ענבל. בין היתר, ארון נסתר למחשב ולציוד של הבית בפינת אוכל. אנחנו מאוד אוהבים לבלות ולארח בבית. עדיין מחכים שפקידת הקבלה של המלון תתקשר לבדוק מתי סוגרים את החשבון (-:  מעבר לתוצאה המדהימה, תמיד הרגשנו שיש אוזן קשבת לצרכים שלנו, שענבל חושבת כיצד ניתן להגשים את החלום שלנו – וענבל הצליחה בגדול. תודה רבה🙏🏻

ענת שכטר, ראשון לציון

 

עבדנו עם ענבל ב- 2020. הוספנו תוספת לבית שלנו ושינינו את כל השטח הציבורי של הבית. היינו מאד מרוצים מהעבודה עם ענבל בעיקר להיותה קשובה לצרכים שלנו ולתקציב שלנו. ואכן, אנחנו מודים כל יום על העבודה היפה שהתקבלה.
כייף לנו בבית המחודש שלנו!

רחל בן דב, עין צורים

עבדנו ביחד בשנת 2020 דירה בגליל ים הרצליה. עיצבנו את הסלון, המטבח, פינת האוכל, חדר שינה, חדר אורחים ומטבח. הייתי מאד מרוצה. הכול היה בשיתוף, ללא לחץ ונתת הסברים לבחירות שהיו. מרגיש מצוין ושמח מאד בקן שלי. תודה לך מקרב לב.

יהודה גרינבאום, הרצליה

עבדנו יחד בשנת 2020, שיפוץ כללי של הבית. מרוצה מאוד. מאוד אהבתי את הרצינות, האכפתיות, יכולת התגמשות והבנה צרכי הלקוח. היום כייף לי להיות בבית. ותמיד מתגעגעת לנוחות והשלווה שהעיצוב משרה עלי. תודה ענבל, היית נהדרת.

פנינה קוז'אקרו, חולון

עבדנו יחד בנובמבר 19 עד פברואר 20. אני מרוצה מאוד לא הייתי מגיעה לתוצאה כזו בלעדיך. אהבתי בעבודה איתך שהתאמת את הצעתך לרצונות שלי. שעשית לנו תוכניות כמותיות מתאימות לתקציב שלא נלך לאיבוד. ותוכניות בתלת מימד להמחיש את ההצעה.
הייית מקצועית לאורך כל הדרך ועמדת בלוח הזמנים.
אנו מאושרים מאוד מהתוצאה. כיף לנו ונוח בבית מאוד. אוהבים כל פינה בבית.
הבית כיום תמיד מסודר ונראה נקי ולבן. כיף לנו להזמין משפחה וחברים .
תודה לך על הכול הגשמת חלום❣👏🙏

איריס פנדלר, נס ציונה

עבדתי עם ענבל ב- 2019. עשינו שיפוץ בביתי. שיפצנו את המטבח, הסלון, פינת האוכל ושירותי אורחים. אני מאד מרוצה מהנראות של הבית ומרגישה נפלא בבית שלי! ענבל הייתה מסורה למשימה ועברה איתי את כל השינוי שביקשתי כמובן הקשבתי להמלצותייה. והשינוי מדהים.

מירי כורם, רחובות

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד ב- 2019. שיפוץ מקיף לבית בן 80 שגודלו 140 מ״ר. היינו מאוד מרוצים מעבודה המשותפת ומהתוצאה. אהבנו את המחויבות שלך לפרויקט. לוחות הזמנים היו מאוד צפופים והיית מאוד זריזה ומשימתית ומאוד זמינה. ההחלטות היו משותפות, חלוקה נכונה מאוד של החלל והפתחים. לא הייתה תחושה שאת מושכת חזק דווקא למקומות שנוחים לך. אנשי המקצוע שהצעת היו טובים. הייתה שפה משותפת ועבודה נעימה מאוד יחד. אנחנו מאוד אוהבים את הבית. מעל ומעבר למה שציפינו.

מירב ברכה, מושב צופית

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד בשנת 2019. שיפצנו את כל הבית. אהבתי את ההקשבה לצרכים שלנו. כמובן שמאוד כייף בבית, כי הוא תוכנן בהתאם לצרכים שלנו.

נורית זיגלבוים, ראשון לציון

עיצוב פנים כפרי בצור הדסה, סלון, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עבדנו יחד ב- 2018. שיפוץ בית פרטי. היינו מאוד מרוצים. הייתה תקשורת טובה בינינו. תמיד זרמת עם הרצונות שלנו אבל ידעת גם להסביר כשדברים לא התאימו. הקפדת על הפרקטיות של הדברים וגם על הנגישות. שמחים מאוד ששכנעת אותנו לשפץ גם את המטבח. נהנים מאוד בבית החדש, הכול מאוד נח, וגם יפה, בקיצור כיף להיות בבית. (זה היה חשוב מאוד בזמן הקורונה…).

ביאטריס הדס, חולון

עיצוב פנים הבית בבת אחת או בשלבים | בית בחולון שעוצב בשלבים | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עבדנו ביחד בשנת 2019. שיפוץ של הסלון, מטבח, מקלחת הורים, כניסה ומסדרון. הייתי מרוצה. אהבתי את הרעיונות שלך. הבנת את הטעם שלי ואת הצרכים שלי. אני מרגישה בבית נפלא. עם הרבה יותר אור וחדשנות. כל מי שבא אלינו מתפעל מהשיפוץ.

שרה חנין, באר טוביה

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו עם ענבל פעמיים החל משנת 2018. ענבל עיצבה לנו את המטבח, המקלחת, פינת האוכל, חדר המשפחה, סלון ומקלחות בקומה עליונה. הייתי מאוד מרוצה. אהבתי בעבודה עם ענבל את ההקשבה, ניסיונה להיענות לכל צורך ובקשה, סבלנות רבה, אמפתיה, היא פשוט מקסימה, אמינה וישרה. אני מרגישה מצוין בבית שלי ומתכננת איתה את המגורים בפרויקט הבא.

שולה נומברג, רחובות

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד מיד לאחר חתימת חוזה רכישת הדירה מהקבלן. שנים 2015 עד 2017 . עשינו שינויים בדירה שיתאימו לצרכים שלנו בגילנו. אני ובעלי מאיר היינו מרוצים מאוד מעבודתך. את היית קשובה לרצוננו וצרכינו ולפעמים גם עקשנותנו אבל בסבלנות הקשבה והבנה שכנעת אותנו וקיבלנו תוצאה נפלאה. אנחנו נהנים בדירתנו. וגם ילדנו ונכדינו נהנים מאוד. תודה לך לעיצוב וההשקעה. היה לנו לווי נעים ומקצועי מאוד. תבורכי…

חנה שילוני, ראשון לציון

לפרויקט המלא לחץ כאן

עבדנו עם ענבל ב- 2017. במשך זמן מה צפיתי בעבודת פנים של ענבל קרקו. כאשר משפחתנו החליטה לשפץ את ביתנו, לא היה לי כל ספק לגבי העסקת שירותיה המקצועיים של ענבל. ענבל הייתה קשובה מאוד לצרכינו, ובמקביל הייתה יצירתית מאוד. העיצובים שלה הביאו הרבה צבע ואור אל הבית שלנו. התרשמנו מהמקצועיות שלה איתנו, הספקים שלה והקבלנים. זה היה תענוג לעבוד עם ענבל. היא עזרה לנו להפוך את הבית שלנו לבית. השירות שלה מומלץ מאוד.

ענת אריאל, משואות יצחק

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

ענבל עיצבה לנו את הבית ב- 2016. היה לנו העונג לעבוד עם ענבל.
מקצועית, יסודית, עניינית.
עיצבה לנו בית בטוב טעם.
בזכות ענבל, נהנים מכל פינה בבית.
תודה, שהכרנו אותך!

רינה כלב, רמת חן

עבדנו ביחד ב- 2016. תודה ענבל קרקו. התוצאה הנפלאה היא דואט בשתיים. ריקוד בו לעיתים את המובילה ולעיתים אני. מה שחשוב הוא שאני שמחה ואוהבת לבוא הביתה בכל יום מחדש. בהצלחה בפרויקטים הבאים. דלתי תמיד פתוחה בפנייך ובפני הלקוחות הבאים שלך.

אני קונפורטי,  רחובות

לפרויקט המלא לחץ על התמונה 

בקיץ 2016 עשינו שיפוץ כללי בכל הבית עם חלוקה חדשה של הסלון, חדרים, וחדרי שירותים. הינו מאוד מרוצים מהתוצאות. הערכנו מאוד את הרעיונות שלך, הגמישות, היכולת שלך לחבר בין מודרניות לקלסיקה, טעם טוב, סבלנות, עיצוב חדשני. מרוצה מאוד. בשנתיים בזמן הקורונה נהנינו מאוד מהבית ומהחידוש וגם עכשיו נהנים מהאלגנטיות. לא סתם הבית שלנו זכה בפרס !!רק הודות לך!

מיכאלה קון, כפר סבא

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

המלצה על מעצבת פנים: ענת וניר, גן יבנה, 2015 

רוצים גם? צרו קשר 050-2005415

ענבל תודה. קיבלנו את הבית שראינו בתלת ממד. היה כייף לעבוד אתך. נהנינו מהתהליך וכל יום נהנים מהתוצאה. תודה רבה.

ענת שטיין, גן יבנה 

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד ב-2015. ענבל הייתה מדהימה! היא עזרה לנו לעצב את הבית שחלמנו עליו במשך שנים. היא מקצועית מאוד, מדויקת, היה מדהים לראות את הדמיות התלת ממד עבור הקליניקה שלי. ענבל תודה. 

ג'ודי גופברג, צור הדסה

עיצוב קליניקה לרפלקסולוגיה, חלל הקליניקה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

ענבל היקרה. עבדנו ביחד מ- 2014 עד 2016. עברנו דרך ארוכה יחד מהשרטוטים הראשונים, הדמיה תלת ממדית, שיטוטים רבים בכל חנות אפשרית עם הרבה סבלנות מצדך. אין ספק שהתוצאה מושלמת מבחינתנו. תודה על הכול. 

אורנית ובני גלאם, רחובות

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו עם ענבל ב- 2012 עד 2014. תכנון ומעקב של דירת מיני פנטאוז מקבלן. 
היינו מרוצים מאוד. אהבנו שאת מתאימה את עצמך ללקוח, משנה סגנון לפי טעם הלקוח ויכולות כספיות. אנחנו מאוד אוהבים את הבית שלנו.  הרבה בזכותך. 

מירה כץ, רחובות

לפרויקט המלא לחצו על התמונה

עבדנו ביחד ב- 2014. עיצוב סטודיו לאופנה. תודה רבה על הליווי בעיצוב הסטודיו. תודה על המקצועיות, הסבלנות, הזמינות, הטעם הטוב שלך והתמיכה בבחירות המשוגעות שלי. בעזרתך הצלחתי להפוך דמיון למציאעות. לקחת נכס הרוס ולהפוך אותו לסטודיו מהמם. ממליצה בחום. 

גילית, סטודיו לאופנה, פתח תקווה

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

ינואר 2013:

ענבל ערב טוב. ברצוני להביע את תודתי על העזרה הרבה שאת מגישה לי בפרויקט הבניה. תודה על הסבלנות, הפתיחות, הייעוץ, התיאום, הרוח הטובה ועל מי שאת. אני מעונין לעדכן את שכר הטרחה שסוכם ביננו ולהעמיד אותו על 50,000 ש"ח במקום 40,000 ש"ח. 

איציק, גדרה. הבעלים של "כאן ועכשיו"

לפרויקט המלא לחץ על התמונה

עבדנו יחד ב- 2012 ענבל עיצבה וניהלה שיפוץ של דירת קבלן שקניתי בתל אביב. הייתי מאוד מאוד מרוצה! ענבל הגישה לי בית חלומות בסופו של התהליך. אהבתי והערכתי את העובדה שיכולתי להמשיך בחיי בארה"ב מבלי להיות מעורבת בפרטים הקטנים של השיפוץ, וסמכתי על יושרה ושיקול דעתה של ענבל בכל התהליך. אני מרגישה בבית!! אוהבת כל פינה, והייתי חוזרת על התהליך עם ענבל מבלי להסס.

רותי טויבה, תל אביב

ראה גם המלצה של רותי  בוידאו 

לפרויקט המלא לחץ כאן

יוני 2012

ענבל, מיליון תודות. לחזור הביתה הפך לתענוג יומיומי עבורי, הפכתי לבעלים גאים של הדירה שלי.

רוני ויניב, גבעתיים

ינואר 2012:  לענבל היקרה, לפני כשבועיים סיימנו את תהליך שיפוץ הדירה שלנו בהובלתך. רצינו לשתף אותך בכייף הגדול שאנו חווים מאז כל יום עם חזרתנו הביתה מהעבודה. הבית המואר, המרווח והעיצוב העדין והמרשים, לא מפסיקים להלהיב אותנו ואת אורחינו. נהנינו מאוד מרעיונותייך היצירתיים והמיוחדים ומהפתרונות הפרקטיים שסיפקת. שמחנו שהצלחת לשלב בין הפריטים שהיו לטעמנו ובין טעמך העיצובי והתוצאה מקסימה. נשמח לעבוד אתך ולהמליץ עלייך לכל מכרינו. תודה על הכול

סבטלנה ציפה, גבעתיים

עיצוב דירה קטנה בגבעתיים, מבט אל הסלון, ענבל קרקו, עיצוב פנים ופנג שואי

עבדנו יחד בשנת 2011. פיצלנו את הדירה שלנו ל 2 יחידות. הייתי מאוד מרוצה והיה לי שקט כשטיפלת. בדיעבד אני מגלה שהבעיה היחידה בכל השיפוץ הייתה חדרי ילדים קטנים מדיי. בעבודה אתך אהבתי את השקיפות, הכנות, האכפתיות, ההקשבה, החיוך וחקירת הצרכים שלנו. אני מרגישה נפלא בבית שלי היום. אנשים שנכנסים אלינו עדיין מתפעמים מהעיצוב הנפלא שלך. נעים לנו לחיות פה והרבה בזכותך ❤

נעמי זלצינגר, ראשון לציון

ראה גם המלצה של נעמי בוידאו

מאי 2011:  
היכולת של ענבל להבין מה הצרכים שלנו וכן ללמוד מהר מאוד מה ההעדפות והסגנון שלנו, אפשרו לענבל ליצור עבורנו תכנית שמיד נרקמה לתכנית עבודה מפורטת. המעורבות שלה בגיוס אנשי מקצוע לאחר סקר שוק וקצת הצעות חסכה לנו כסף ובעיקר עצבים וזמן רב. הסיורים אתה לחנויות, הפניות שלנו אליה לייעוץ והיכולת שלה בחיוך, בסבלנות להרגיע ולכוון נתנו לנו תחושה של מקצועיות ואוזן קשבת שגם הם שווים המון בתהליך של שיפוץ שהוא תמיד טעון ומלחיץ. הבית שלנו לבש צורה יפיפייה לשביעות רצוננו המלאה. החיים בבית הרבה יותר פרקטיים ומסודרים. המחמאות של כל מי שמבקר אותנו מאוד נעימות. כולם מוזמנים לראות כיצד הבית "מרחיב דעתו של אדם". ותודה מיוחדת לענבל קרקו, המעצבת. 

רויטל כץ, רחובות

עיצוב פנים וילה ברמת אפעל, נישת גבס לטלויזיה, עיצוב פנים ופנג שואי, ענבל קרקו

ינואר 2011:
לענבל, הליווי שלך היה מקצועי, הייעוץ שנתת לנו התאים לנו והיה קשוב לצרכינו ודרישותינו. נתת לנו הרגשת ביטחון כאשר צצו בעיות שונות במהלך השיפוץ.
ידענו שאפשר לסמוך עלייך. בסיום הפרויקט התאהבנו בדירה (בת 31) מחדש
ואנו נהנים להסתובב בחדרים ולהתבונן בתוצאות השיפוץ שהן לשביעות רצוננו המלאה.
תודה ענבל

דודי ומלכה, נס ציונה

המלצה על מעצבת פנים:

הדרך הטובה ביותר לקבל המלצה על מעצבת פנים היא לשוחח עם לקוחות שלה. 

המלצה על מעצבת פנים אותנטית, כשכמה לקוחות אומרים דבר דומה על אותה מעצבת. 

דילוג לתוכן