פגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית

פגישת ייעוץ עיצוב פנים

פגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית שלכם, היא המתנה הכי טובה שאתם יכולים לתת לעצמכם.
אתם רוצים להרגיש נעים וחמים בבית שלכם, שיהיה מקום לכל דבר ושלא יהיה בלגן בעיניים, שיהיה כייף לארח, עם צבעים רכים ומזמינים, בדיוק כמו שאתם אוהבים. אתם רוצים בית שלא תירצו לצאת ממנו, אבל אין לכם מושג איך עושים את זה, ויותר מזה, אין לכם מושג כמה זה עולה? פגישת ייעוץ עיצוב פנים מיועדת להתאים את הבית לצרכים שלכם. בתמונה דופלקס בחולון שעיצבתי בעקבות פגישת ייעוץ. לפרויקט המלא לחצו על התמונה.

עיצוב פנים כפרי קל| סלון, מבט מהפינה| ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

 זקוקים לפינת עבודה בבית ואין לכם מקום עבורה?

רובנו זקוקים למקום בבית שבו אנחנו יכולים לעבוד בשקט, להתרכז, לאחסן את המחשב ואת חומרי העבודה שלנו. אבל לא כולנו ערוכים לכך. לא לכולנו יש דירות גדולות דיין. אז בואו תדמיינו לרגע שיש לכם מקום כזה בבית הנוכחי שלכם. אתם קמים בבוקר, לוקחים את הילדים למסגרות שלהם. עושים כוס קפה, פותחים ארון, שולפים שולחן עבודה, מחשב. הקלסרים מולכם, הטלפון כאן וכל מה שאתם צריכים כדי לעבוד. אחר הצהריים, דקה לפני שהילדים חוזרים, אתם סוגרים את המחשב, דוחפים את השולחן, סוגרים את הארון, ומתפנים לילדים. בערב, אחרי שהילדים הלכו לישון, אתם פותחים שוב כדי להשלים שעתיים נוספות של עבודה. נשמע חלום?

שמי ענבל קרקו ואני מעצבת פנים, מומחית להפיכת בתים לפונקציונאליים ונעימים יותר 

מניסיון של מאות פרויקטים, אני יודעת איך להפוך את הבתים/דירות שלכם למועילים יותר, נוחים יותר, נעימים יותר, מותאמים יותר לכל הצרכים שלכם: עבודה, מנוחה, פעילות גופנית, משחק לילדים. ואת כל זה לעשות בחללים הקיימים, מבלי להחליף בית. פגישת ייעוץ עיצוב פנים היא הצעד הראשון. 

אז מה אני מציעה לכם? פגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית או לעסק שלכם

פגישה שמטרתה לעזור לכם להבין איך אפשר להפוך את הדירה או הבית הנוכחי שלכם, לכזה שיהיה לכם כיף להיות ונוח לעבוד בו. אם יש לכם עסק קטן, אולי יש דרך לנהל אותו מהבית, ועל הדרך נטפל בכל הפינות הקטנות שהזנחתם כל כך הרבה שנים. אני אעזור לכם להפוך את הבית שלכם לכזה שבבוקר משמש אתכם לעבודה ואחר הצהריים משמש את הילדים כאזור משחקים ובערב משמש שוב אתכם המבוגרים למנוחה, לרגיעה. בית שהכול נמצא בו במקומו, שמותאם לכל המשפחה, גם לכלב ולחתול, בית שלכווולם נעים להיות בו. נשמע לכם חלום? זה חלום שאפשר להגשים. והוא מתחיל בשעתיים של ייעוץ עיצוב פנים שמטרתם "לסדר לכם את הראש". לדוגמא לפגישה כזאת לחצו כאן

בפגישת הייעוץ נתמקד בנושאים הבאים:

  • הגדרת סגנון אחיד לבית שלכם וכיצד יוצרים הרמוניה, חמימות וביתיות בחלל
  • העמדת ריהוט אופטימאלית בדרך שתפתח את החלל ותגדיל אותו
  • מציאת דרך לייצר חלל עבודה נעים ונוח בבית שלכם.
  • שינויים ביתר חללי הבית. אתם תגידו על מה חשבתם, אני אגיד לכם אם זה ישים ואחשוב אתכם על אופציות נוספות. 
  • ייעוץ בנושא תאורה
  • ייעוץ בנושא חומרים: עץ, אבן, אריחים, זכוכית וכו'- מה נכון לבית שלכם?
  • ייעוץ בנושא גוונים כולל בחירה של גוונים לקירות ממניפת צבעים, גווני רובה וכדומה
  • הערכת עלות, של אותו שיפוץ והגדרת תקציב ריאלי לשיפוץ/עיצוב


    בפגישת הייעוץ תקבלו המון ידע

    תקבלו ממני ידע שחסר לכם כרגע כדי לקחת החלטות נכונות בנוגע לעיצוב הבית שלכם, כי אני רואה דברים שאתם לא רואים. בסיומה תקבלו ממני סיכום בכתב. כולל הערכה של עלויות. במידה ותירצו להתקדם לבדכם (למשל במקרים של עיצוב דל תקציב), הידע הזה יחסוך לכם טעויות, עגמת נפש, עצבים, הוצאות מיותרות ואכזבות. במידה ותחליטו להתקדם איתי, אקזז לכם את עלות הפגישה מעלות הפרויקט.

    פגישת ייעוץ עיצוב פנים, גם אם אין לכם תקציב למעצבת

    אתם מתכננים שיפוץ, אבל התקציב מוגבל, וברור לכם שלא תוכלו לקחת מעצבת פנים לליווי מלא? דווקא בשל כך אל תוותרו על פגישת ייעוץ של מעצבת פנים. למה? כי זו הזדמנות פז עבורכם לקבל המון מידע שאין לכם, לחסוך לעצמכם טעויות , לקבל שמות וטלפונים של ספקים מומלצים, המלצה חמה לקבלן שיפוצים אמין ומקצועי, רעיונות לחומרים וגוונים, טיפים על סגנון ועוד ועוד. זו השקעה שלא תצטערו עליה. כל הפרויקטים בתמונות לפני ואחרי בעמוד זה התחילו בפגישת ייעוץ. 

לקוחות ממליצים:

"ענבל היקרה

תודה מקרב לב על הייעוץ לעיצוב הבית שלנו. תודה על המקצועיות, על הענייניות, על ההכוונה.
את הבנת והתחברת לאישיות שלי והבאת אותה לידי מימוש
היית לי מעולה, זמינה לי, נכונה לי
ועל הכול תודה רבה "
מירי מלכי, רעננה

"ענבל,
ברצוני להודות לך על שעות הייעוץ , ההכוונה והסיוע  בגיבוש ההמלצות לקראת עבודות השיפוץ בביתי. במהלך פגישתנו הפגנת מקצועיות רבה והקשבה לצרכי תוך מתן טיפים ורעיונות לחידוש ושיפור. בנוסף, סייעת לי בהכנת כתב הכמויות אשר סייע במהלך בחירת המוצרים השונים וחישוב השטחים. פגישת הייעוץ תרמה לי רבות ועל כך אני מודה לך"
חיננית וייס, שהם

לפרויקטים שלי, לחצו כאן

לפרטים נוספים, צרו קשר טלפוני או השאירו פרטים ואני אשמח להתקשר אליכם

050-2005145

לפני ואחרי בבתים של לקוחותיי:

שיפוץ דירה לפני ואחרי | דירה ברחובות | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
לפני ואחרי, דירה ברחובות. לפרויקט המלא לחצו על התמונה

לפני ואחרי בית בבית חנן. לפרויקט המלא לחצו על התמונה. פגישת ייעוץ עיצוב הבית, לפני ואחרי חלל עבודה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואילפני ואחרי, חלל עבודה שעיצבתי בבית ברחובות. לפרויקט המלא לחץ על התמונה. לפני ואחרי סלון באשדוד לפרויקט המלא לחץ על התמונה

רוצים לראות עוד לפני ואחרי של פרויקטים שעיצבתי ?
לחצו כאן

שאלות שכיחות על פגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית:

פגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית כוללת ייעוץ והכוונה על מה אפשר לעשות בבית כדי להגשים את החלומות שלכם? איך אפשר לעשות את זה? כמה זה אמור לעלות? וטלפונים/כתובות של בעלי מקצוע וספקים מומלצים. 

ייעוץ בנושא עיצוב פנים לבית לוקח מספר שעות, בהתאם למספר החללים שאותם תירצו לעצב ולמורכבות הפרויקט.  

דילוג לתוכן