עיצוב פנים – שירותי הסטודיו

עיצוב בית פרטי יוקרתי ביישוב אירוס, חדר שינה מבט מול המיטה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב פנים יוקרתי לבני 50 פלוס- להרגיש בבית כמו בבית מלון

השלב הזה בחיים, בו הילדים עזבו את הקן ואתם נשארתם עם הבית שכבר אינו מותאם לצרכיכם, הוא שלב חיים אותו אני מכנה : "עכשיו תורי". כי זה התור שלכם להגשים סוף סוף את החלום למטבח גדול ומעוצב, לחדר אוכל שמתאים לאירוח של כל המשפחה, לחדר שינה שמרגיש כמו מלון, לחדרי רחצה מפוארים ומפנקים. בעיצוב פנים יוקרתי לבני 50 פלוס אנחנו מגשימים בדיוק בדיוק את הבית או הדירה שעליהם תמיד חלמתם. לקריאה על עיצוב פנים לבני 50 פלוס לחצו כאן. ענבל קרקו מעצבת פנים במרכז. כדי לראות עיצוב פנים יוקרתי בכפר סבא שעשיתי ללקוחות בני 50 פלוס לחץ כאן. לבתים מעוצבים נוספים שלי לחצו כאן.

עיצוב פנים ותכנון שיפוצים של בתים ודירות

הכל מתחיל בפגישה איתכם על כוס קפה בה נדון בצרכים שלכם כמשפחה, ברצונות שלכם, בסגנון וכמובן בתקציב שלכם. ה עיצוב פנים הראשוני יהיה בתלת מימד, כדי שתבינו היטב כל חלל וחלל ותוכלו להיות מעורבים. בהמשך, אפיק תכניות לביצוע וכתב כמויות, כדי שנוכל לוודא שאתם עומדים בתקציב שהגדרנו. בהמשך, נצא ביחד לבחור ולקנות את כל החומרים. בסיום התכנון יתחיל הביצוע עם בעלי המקצוע שבחרנו ביחד. אני אעשה פיקוח עליון בשלבי השיפוץ השונים ואלווה אתכם עד לשלב האחרון והכיפי: הלבשת הבית. אני יודעת איך מגשימים לכם את החלום ועל הדרך גם נהנים. כדי לראות פרויקטים שעיצבתי ותכננתי, כנסו לבתים מעוצבים.

עיצוב פנים כפרי בצור הדסה, סלון, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירת קבלן- תכנון ו עיצוב פנים של דירה מאפס

עיצוב פנים של דירת קבלן היא עיצוב של דירה חדשה, בתהליך שנמשך כשנתיים. המטרה: להפוך אותה מדירת סטנדרט סתמית, לדירת החלומות שלכם התפורה לצרכים שלכם ושל משפחתכם. תהליך הליווי כולל תכנון בתלת מימד ותכניות לביצוע עבור "שינויי דיירים", בחירת חומרים ופיקוח על הביצוע. אתם זקוקים לליווי של מעצבת פנים במרכז, כדי להבין את מה שמגיע לכם ולמקסם את הפוטנציאל של "הקופסה הלבנה היקרה" הזו שרכשתם. כדי לדעת אם אנחנו רוצים לעבוד ביחד, אני מזמינה אתכם לפגישת הכרות לא מחייבת, במשרד שלי, עם התכניות שלכם. הפגישה ללא עלות ובסיומה אתן לכם הצעות מחיר לליווי שלי בכמה רמות. פרטים על חבילות העיצוב שלי לדירה מקבלן, ראו במידע נוסף. לחצו כאן לצפיה בדירת קבלן שעיצבתי

עיצוב בית פרטי ברחובות, מבט נוסף על חדר המשפחה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

פגישת ייעוץ עיצוב פנים

"ביתי הוא מבצרי", זו לא עוד סתם סיסמא. והבית הזה, עכשיו יותר מתמיד, צריך לספק את כל מיכלול הצרכים של המשפחה וגם להיות נעים ונוח ומרווח ויעיל, מאוד יעיל…גם אם הוא קטן. אבל הבית שלכם מרגיש לכם קטן מדיי? צפוף מדיי? לא נוח? לא מותאם לצרכים שלכם? חסר סגנון אחיד? אתם רוצים לעשות שינוי, אבל לא יודעים מה ואיך וכמה זה עולה? אתם חוששים להתחיל שיפוץ ולהסתבך כי חסר לכם מידע? אם עניתם בחיוב על יותר משאלה אחת? אתם זקוקים לפגישת ייעוץ לעיצוב פנים הבית. כמעצבת פנים, בעלת ניסיון רב, אני מציעה לכם ייעוץ ממוקד בבית שלכם, במהלכו אקשיב לכם ואציע לכם פתרונות כיצד ניתן לשדרג אותו, במסגרת התקציב שיש ברשותכם. הפגישה בתשלום. במידה ונמשיך לעבוד ביחד, הוא יקוזז מעלות העבודה.

פנג שוואי

ייעוץ פנג שוואי

פנג שוואי היא תורה שעוסקת בדרך הנכונה לתכנן חלל, כך שיהיו בו שפע כלכלי, בריאות ומערכות יחסים טובות. פנג שוואי זה לא עיצוב פנים. הוא אינו עוסק ביופי ובנוחות, אלה באיכות חיים. עיצוב על פי עקרונות הפנג שוואי, יוצר בית שהחיים בו קלים יותר, שמערכות היחסים מספקות יותר, שהבריאות בו טובה יותר ושיש בו שפע כלכלי. ייעוץ פנג שוואי עשוי לעמוד בפני עצמו, או להיות תחילתו של תהליך עיצוב בית. בשני המקרים אני מקפידה לתת את הייעוץ בגישה חיובית, כך שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום. ענבל קרקו מעצבת פנים במרכז לצפיה בדירה שעוצבה על פי הפנג שוואי לחצו כאן

מעצבת פנים מומלצת

תכנון ו עיצוב פנים של בתים פרטיים בתהליך הבנייה

אתם בונים בית ויש לכם אדריכל, אך הוא אינו עוסק ב עיצוב פנים ? אתם תזדקקו לעזרה וליווי של מעצבת פנים. למה? כי תצטרכו לקחת מיליון החלטות שאין לכם שמץ של הבנה בהם. כמעצבת פנים, אני רואה את כל התמונה, דואגת לכך שיהיה קונספט עיצובי אחד שעובר כחוט השני בין החללים השונים, ומחבר את כל החלקים לתמונה אחת הרמונית. אני "אתרגם" את התכניות האדריכליות לתלת מימד, אפיק תכניות לביצוע בהתאם לשינויים עליהם נחליט, אצא איתכם לרכוש חומרים ואגיע לאתר הבנייה, כדי לוודא שהכל מתבצע בדיוק כמו שתכננו. הליווי שלי, ימנע מכם ביצוע שגיאות, יחסוך מכם עוגמת נפש ועצבים וכמובן הוצאות מיותרות. אני אדאג שתהיו מרוצים.

עיצוב חנות בגדים, מבט מהכניסה, עיצוב פנים ופנג שואי, ענבל קרקו

עיצוב פנים מסחרי של משרדים, חנויות, קליניקות וכד'

כמעצבת פנים מומלצת, אני עוסקת גם בעיצוב מסחרי: חנויות, קליניקות, מכוני קוסמטיקה, אולמות מדיטציה, משרדים ועוד. התהליך מתחיל בפגישה איתכם, על מנת להבין מה אתם מוכרים? מי קהל היעד שלכם? מה האופי של המותג ומה התקציב לעיצוב. בהמשך, נגבש יחד קונספט עיצובי: שפה גרפית שתתבטא בצורות, חומרים, גוונים ושתעביר מסר לא מילולי ללקוחות שלכם. התכנון יתבצע בתלת מימד ולאחריו אכין תכניות עבודה וכתב כמויות. בהמשך נבחר יחד את בעלי המקצוע, שיוציאו לפועל את תכניותי ונצא יחד לקנות את החומרים. בצילום: סטודיו לאופנה שהוא גם חנות, עוצב בדרך צבעונית, שמזכירה את הבדים והסגנון של המעצבת. כשלקוחות החנות נכנסים לסטודיו, הם מרגישים שמחים ועליזים, וזה בדיוק המסר אותו מעבירים גם הבגדים. לצפיה בחנות שעיצבתי לחצו כאן לצפייה בפרויקטים מסחריים שעיצבתי לחצו כאן. ענבל קרקו מעצבת פנים במרכז.

עיצוב פנים כפרי בצור הדסה, מבואת הכניסה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

הום סטיילינג / הלבשת הבית : השלב האחרון של עיצוב פנים

הום סטיילינג = הלבשת הבית = עיצוב פנים ללא שבירת קירות וללא שיפוצים נרחבים. התהליך כולל פגישת ייעוץ ראשונית, בת שעתיים, במהלכה נגבש קונספט ונדבר על צרכים, חלומות ומאווים. בהמשך אלווה אתכם לרכישת ריהוט, תאורה, גוונים לקירות, וילונות, טפטים, פרקטים וכו'.הום סטיילינג הוא תהליך עיצוב קצר וזול יחסית, שעשוי לחולל מהפך ולהפוך את הדירה/הבית לבית אמיתי, חמים ונעים. רוצים להבין יותר ולראות "לפני ואחרי" של בית שעשיתי לו "הום סטיילינג"? לחצו על מידע נוסף. ענבל קרקו, מעצבת פנים במרכז.

עיצוב פנים, שאלות שכיחות:

עיצוב פנים הוא תחום מומחיותה של מעצבת הפנים, הוא עוסק בתכנון חלל בדרך אופטימלית בהתאם לצרכי הלקוח ועיצובו. מעצבת הפנים מפיקה את כך התהליך מתחילתו עד סופו. 

עיצוב פנים  ע"י ענבל קרקו כולל את השלבים הבאים:
א. תכנון הבית בתלת ממד והדמיות.
ב. שרטוט תכניות לביצוע
ג. הכנת כתב כמויות
ד. ראיון בעלי מקצוע, קבלת הצעות מחיר ובחירת קבלנים.
ה. בחירת חומרי גמר, ריהוט וכו'
ו. ליווי תהליך השיפוץ והעיצוב עד לסיומו המוצלח. 

דילוג לתוכן