עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירות קבלן דורש מומחיות וניסיון

רכשתם דירה חדשה ואתם רוצים לעשות בה שינויים? אתם צריכים להגיש תכניות חשמל, להבין באינסטלציה, לבחור אינטרפוצים, לשנות מיקום של ספרינקלרים. אתם צריכים לבחור אריח לרצפה מבין 300 דוגמאות ולהתאים את גוון המטבח לגוון השיש. כל אלה כלולים ב עיצוב דירות קבלן. ואת כל אלה אתם נדרשים לעשות בלחץ של זמן, מבלי לעשות טעויות שאחר כך תצטערו עליהם. עדיין שוקלים לעשות את כל זה לבד? לחצו כאן

רגע רגע…פעם, עיצוב דירות קבלן היה משהו שהייתם בוודאי עושים לבד. כי ככה כולם עשו…

אבל אנחנו כבר לא בשנות ה- 80. לאנשים יש ציפיות גבוהות יותר מהדירה שלהם. אתם הרי לא רוצים לגור בסתם דירה. אלא בדירה שמותאמת באופן ספציפי לכם ולמשפחתכם. מותאמת לטעם האישי ולסגנון שאתם מתחברים אליו. ויש לכם חלומות שאתם רוצים להגשים בבית שלכם. ולנוכח המחיר ששילמתם על הדירה שלכם, אין סיבה שתתפשרו על כל אלה. אתם ראויים לדירה מושלמת ומדויקת. בשביל להשיג שלמות, אתם צריכים להיעזר בבעלת מקצוע- מעצבת פנים. יש לי את הידע והניסיון (משנת 2008), לתכנן חלל נכון והרמוני. אני יודעת איך לנצל נכון את שטח הדירה ולקלוע לצרכים והרצונות שלכם. אני מומחית ב עיצוב דירות קבלן. אני יכולה לעזור לכם בכמה אופנים ובתקציבים שונים. 

חבילות עיצוב דירות קבלן, ע"פ תקציב:

בעיצוב דירות קבלן יש 3 שלבים ברורים:
1. תכנון הדירה על כל חלליה, תכנון ועיצוב של המטבח והמקלחות, ליווי בבחירת חומרים והגשת תכניות לקבלן.
2. ליווי תהליך הבנייה ווידוי שהכל מתבצע בהתאם לתכניות.
3. "הלבשת הבית" (הום סטיילינג), תכנון פריטי נגרות, תאורה, טקסטיל, ריהוט ועיצוב הדירה לאחר קבלת מפתח. 

1.עיצוב דירות קבלן – חבילת Basic:

זו החבילה הבסיסית והכי חשובה. מדובר כאן בתכנון וביצוע של תשתיות הדירה. קירות, חשמל, אינסטלציה, תכנן מיזוג אויר, ריצוף וחיפויים, עיצוב מקלחות ומטבח. התכנון של הדירה מתחיל בתלת מימד והדמיות, בהמשכן תכנון המטבח והמקלחות, ביצוע תכניות (בניה, חשמל אינסטלציה ועוד) ובחירת חומרים. חבילת עיצוב זו כוללת את כל ההתנהלות מול "שינויי דיירים". היא כוללת פגישות עמם ואת בדיקת התמחור שלהם. בד בבד עם התכנון, אלווה אתכם לחנויות לבחירה של חומרים. הכוונה למטבח, אריחים, ברזים וכלים סניטריים, שיש ודלתות. העבודה על חבילת ה- Basic מסתיימת בד"כ תוך כ- 4 חודשים.
החבילה אינה כוללת: ליווי לאורך תקופת הבנייה ופיקוח על עבודת הקבלן. כמו כן היא אינה כוללת את "הלבשת הדירה" (הום סטיילינג) ותכניות נגרות.
עלות חבילה זו משתנה לפי גודל הדירה. לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטיכם או צרו קשר טלפוני. 050-2005415
עדיין מתלבטים לעשות את כל זה לבד בלי עזרת מעצבת פנים? לחצו כאן

2. עיצוב דירות קבלן – חבילת Basic פלוס

חבילת עיצוב זו כוללת את כל מה שיש בחבילת Basic (תכנון ובחירת חומרים). בנוסף היא כוללת ליווי ופיקוח לכל אורך תקופת הבנייה עד לקבלת מפתח. במהלך הפיקוח אני מגיעה לדירה ובודקת את הכל. את מיקומי הקירות, את הכנות החשמל והאינסטלציה ומיזוג האויר, את הריצוף וכו'. אני זמינה לשאלותיכם לכל אורך תקופת הבנייה ונותנת ייעוץ טלפוני או באמצעות וואטסאפ. הליווי נמשך כשנתיים- עד למועד קבלת המפתח. החבילה אינה כוללת את "הלבשת הדירה" ועיצובה לאחר קבלת מפתח. עלות חבילה זו משתנה לפי גודל הדירה. לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטיכם או צרו קשר טלפוני. 050-2005415. מתלבטים אם כדאי לעשות את זה לבד? לחצו כאן

3.  עיצוב דירות קבלן – חבילת Premium

חבילה זו מיועדת למי שאינם מתפשרים על פחות מדירה מעוצבת כמו בז'ורנאלים. היא כוללת ליווי בשלבים 1+2 ובנוסף את שלב "הלבשת הבית" עד לפרט האחרון. בשלב זה נלך לבחור ריהוט, תאורה, טקסטיל, טפטים, פרקטים, שטחים, וילונות, אקססוריז ועוד. כמו כן אכין תכניות נגרות ופרטי גבס שיבנו על ידי נגר ושיפוצניק אחרי קבלת מפתח. אלווה אתכם בעיצוב הפנים עד שהדירה שלכם תהיה ראויה לצילום ולפרסום במגזין עיצוב מוביל.
כל התמונות משמאל הם מדירות שעיצבתי במסלול Premium . עלות חבילה זו משתנה לפי מספר גודל הדירה. לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטיכם או צרו קשר טלפוני. 050-2005415

אז איך זה שהלקוחות שלי בטוחים ורגועים שיקבלו את הבית שהם חולמים עליו? 

1. בזכות עיצוב בתלת מימד. אני מתחילה בעיצוב בתלת מימד בשילוב הדמיות, כדי להקל עליהם להיות שותפים מלאים בתהליך התכנון. התלת מימד מלווה אותנו לכל אורך תהליך העיצוב (בד"כ כשנתיים), כדי להקל עליכם את הבחירות וההתלבטויות שבדרך.
זו דרך עבודה כל כך ידידותית עבורכם.  
2. אני ציירת, ככה הגעתי לעולם עיצוב הפנים. ככה שהכשרון שלי הוא בבחירת גוונים, יצירת קומפוזיציה והתאמת חומרים. בדיוק מה שאתם צריכים.
3. אני מקשיבה לכם באמת ומקפידה מאוד להגיע אליכם ללא אגו. אני שואבת מכם את ההשראה לעיצוב הדירה שלכם. זו הסיבה לכך שכל דירה שאני מעצבת נראית קצת אחרת. 
4. אני מומחית גם בפנג שואי. זהו בונוס נוסף ללקוחות שלי. הדירות שאני מעצבת לא רק יפות ונוחות, כי אם גם בעלות אנרגיה נהדרת. והן מקדמות בריאות ופרנסה. 

תהליך בניה ועיצוב דירה מכיל אלפי פרטים ומעורבים בו עשרות ספקים ובעלי מקצוע.
על כל אלה אנצח אני ברגישות ובמקצועיות, בזמן שאתם ממשיכים בעיסוקיכם. 
האם אתם בכלל זקוקים למעצבת פנים?

לא כולם מצפים לקבל בית כמו בג'ורנאלים.
אז בואו נבדוק תחילה אם אתם זקוקים למעצבת פנים. כדי לבדוק זאת, כנסו לשאלון הבא: 

בחן את עצמך: האם אתם זקוקים למעצבת פנים לעיצוב דירת קבלן

שוקלים לעצב לבד ללא   מעצבת פנים לעיצוב דירת קבלן? לחצו כאן

  לצפייה בפרויקטים שלי, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק שלי לחצו כאן

ענבל קרקו, מעצבת פנים, 050-200541, מוזמנים ליצור קשר

עיצוב פנים כפרי בצור הדסה, סלון, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירות קבלן , צילומים מדירות שעיצבתי

עיצוב דירות קבלן, מטבח וסלון בדירה שעיצבתי בצור הדסה, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירה חדשה מקבלן, מטבח ופינת אוכל בדירה שעיצבתי ברחובות, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירות קבלן, פינת אוכל שעיצבתי בדירה בראשון לציון, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירות קבלן, מטבח שעיצבתי לדירה ברחובות, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי

עיצוב דירות קבלן , מטבח בדירה בתל אביב, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי


שאלות שכיחות על עיצוב דירת קבלן :

אם אתם מתכננים לעשות שינויים במבנה הדירה, בחשמל, באינסטלציה, ולקחת מטבח שאינו סטנדרטי, רצוי שתיעזרו במעצבת מומחית לעיצוב דירות קבלן.

מי שחייב מעצבת פנים מומחית בעיצוב דירות קבלן, הוא מי שמצפה לקבל תוצאה מושלמת ומדויקת, תפורה לצרכים שלו, שמנצלת כל מטר ומטר בבית לתועלת שלו. 

דילוג לתוכן