פגישת ייעוץ עיצוב פנים , למה זה חשוב?

נעים להכיר. שמי ענבל קרקו ואני מעצבת פנים משנת 2009. 

הגעתי לעיצוב פנים אחרי שנים של עיסוק באמנות בכלל ובציור בפרט;

יצירתיות זו התכונה הדומיננטית שלי. הגעתי למקצוע הזה, כי מה שמפחיד אתכם מרגש אותי. מה שאתם רוצים שיהיה מאחוריכם, הוא בדיוק האתגר והסיפוק שלי.

כן, כזאת אני, "משוגעת" על שיפוצים ובדיוק במקצוע הנכון.  

מהי פגישת ייעוץ?

פגישת ייעוץ עיצוב פנים, נועדה "לסדר לכם את הראש" בכל מה שנוגע לשיפוץ הבית שלכם או לעיצובו, למנוע מכם לעשות טעויות, לקצר לכם את הדרך ולחסוך לכם כסף.
זוהי פגישת ייעוץ איתי (מעצבת פנים עם ידע וניסיון משנת 2009). פגישה אחת בת כשעתיים שלאחריה הכול נראה פשוט וברור יותר…מה אפשר לעשות ומה כדאי? מה תקציב השיפוץ? מה משך הפרויקט? והאם תוכלו להמשיך לחיות בבית בתקופת השיפוץ. 

עיצוב דירת קבלן, עיצוב פנים מודרני
אני בדירת קבלן שעיצבתי אחרי פגישת ייעוץ. לפרויקט המלא לחצו על התמונה

מי זקוק לפגישת ייעוץ עיצוב פנים? 

  1. ייעוץ לפני שיפוץ: אתם רוצים לרענן את המראה והאנרגיות של הבית שלכם, אבל לא בטוחים מה בדיוק כדאי לעשות? מה ניתן/לא ניתן לעשות? כמה זה עולה? האם אתם צריכים לצאת מהבית במהלך השיפוץ? 
  2. אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ויודעים שתרצו לבצע בה שינויים כדי להתאימה לצרכים שלכם. אתם רוצים להגיע לפגישה מוכנים, כדי לקבל הטבות נוספות באותו המחיר. 
  3.  רכשתם בית/דירה אותה תקבלו רק בעוד מספר חודשים. תירצו להתחיל את השיפוץ מיד עם קבלת המפתח. לצורך כך התכנון צריך להתחיל כבר מעכשיו. פגישת ייעוץ עם מעצבת פנים הוא הצעד הראשון. 
  4. אתם רוצים לעשות שינויים בדירה/בית מבלי לקחת מעצבת פנים לכל התהליך. פגישת ייעוץ ממוקדת תוכל לתת לכם טיפים, פתרונות, שמות של ספקים וחנויות, פרטי בעלי מקצוע וידע כללי שיכול מאוד לעזור. 
שיפוץ דירה לפני ואחרי | דופלקס בחולון | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
לפני ואחרי פרויקט שהתחיל מפגישת ייעוץ. לפרויקט המלא לחץ על התמונה

דוגמא לפגישת ייעוץ עיצוב פנים עבור דירה ישנה ברחובות 

מירי, בעלת דירה ברחובות. הדירה, בת 4 חדרים, 90 מ"ר, נמצאת בשכונה שקטה ונעימה, אבל הדירה ישנה מאוד (40 שנה) ועברה במהלך השנים כל מיני שינויים קטנים. מירי יצאה זה מכבר לפנסיה ולכן החליטה שעכשיו תורה  לייצר עבורה סוף סוף את בית החלומות שלה. התקציב שלה הוא 250,000 ש"ח, אבל היא לא יודעת מה כדאי לעשות במסגרתו. 

שיפוץ דירה ברחובות, פינת האוכל וברקע המטבח, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
הדירה של מירי אחרי השיפוץ לפרויקט המלא לחץ על התמונה

הגדרת הצרכים של מירי וההמלצות שלי במסגרת פגישת ייעוץ עיצוב פנים :

א. סלון: הסלון כרגע מכיל אוסף של רהיטים שלא תואמים זה לזה. הוא עמוס מדיי ומיושן וזקוק לריענון. הכורסא הטורקיזית החמודה מרמזת לי על הגוון שמירי הכי אוהבת. אז אני שואלת ומקבלת רמז ראשון לאיך מירי רוצה שהבית העתידי שלה יראה. 
ב. מטבח: המטבח ישן ומיושן. מירי רוצה מטבח חדש, מודרני, נוח ומאיר עיניים. היא מוכנה לוותר על פינת האכילה בתוך המטבח ומקבלת את הצעתי להרוס את הקיר המפריד בין המטבח לפינת האוכל. 
ג. המקלחת: מאחר שמירי גרה לבד, היא אינה זקוקה למקלחת הנוספת (שהיא ממילא קטנה ולא פונקציונאלית). אני מציעה להפוך אותה לשירותי אורחים מרווחים ומזמינים. 
ד. פינת האוכל: פינת האוכל כיום מיותרת. אני מציעה להחליפה בפינה עגולה שתשרת את מירי לאכילה ביום יום ומדי פעם גם לאירוח. 
ה. התאורה: התאורה הקיימת בדירה, אינה מספקת. הדירה חשוכה ואזורי העבודה אינם מוארים כמו שצריך. אני ממליצה על תכנון מחדש של התאורה והחלפתה בתאורת לדים עם אור בגוון שמחמיא לעיצוב.
ו. הריצוף: מירי מאסה ברצפת הטראצו הישנה. אני ממליצה להחליפה באריחי גרניט פורצלן ולשלבה עם פרקט חמים במפלס העליון.  
ז. חדר השינה: מירי הייתה רוצה להחליף את הריהוט והתאורה ולצבוע את החדר מחדש, אם כי זה בעדיפות אחרונה כרגע. 

סוגיית התקציב בפגישת ייעוץ עיצוב פנים לבית

מירי מאוד רוצה להישאר במסגרת התקציב שלה, כדי שתוכל לאפשר לעצמה להמשיך לחיות ברמת החיים הנוכחית. לאחר חישוב שלי, אני מציעה לוותר על עיצוב חדר השינה כרגע, למעט צביעתו. כך היא תוכל להישאר במסגרת של 250,000 ש"ח ללא חריגה. 

סיכום פגישת הייעוץ 

בשעתיים של ייעוץ, נתתי למירי הרבה נקודות למחשבה והשארתי לה סיכום פגישה ורשימת עלויות מפורטת לשיפוץ הדירה. למחרת היא התקשרה וביקשה שנתחיל לעבוד ביחד. 

משמאל- לפני ואחרי של פינת האוכל בדירה אחרי השיפוץ.
לצפיה בתמונות נוספות של לפני ואחרי של פרויקט זה ואחרים, לחצו כאן.
לצפיה בפרויקטים שלי לחצו כאן.

ואם אתם במצב דומה, למה אתם מחכים? פשוט התקשרו או מלאו פרטיכם: 
ענבל קרקו, עיצוב פנים ופנג שואי,9

שיפוץ דירה לפני ואחרי | פינת אוכל ברחובות | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
ייעוץ לפני שיפוץ . לפני אחרי דירה שעיצבתי ברחובות

תוכן עניינים

דילוג לתוכן