מעצבת פנים בתל אביב ואזור המרכז, איך לבחור אותה ?

נעים להכיר. שמי ענבל קרקו ואני מעצבת פנים משנת 2009. 

הגעתי לעיצוב פנים אחרי שנים של עיסוק באמנות בכלל ובציור בפרט;

יצירתיות זו התכונה הדומיננטית שלי. הגעתי למקצוע הזה, כי מה שמפחיד אתכם מרגש אותי. מה שאתם רוצים שיהיה מאחוריכם, הוא בדיוק האתגר והסיפוק שלי.

כן, כזאת אני, "משוגעת" על שיפוצים ובדיוק במקצוע הנכון.  

 למה כל כך חשוב לעבוד עם מעצבת פנים בתל אביב והמרכז ?

מעצבת פנים בתל אביב והמרכז, מה בדיוק היא עושה? מה כדאי לבדוק כשאתם בוחרים אחת כזאת? ולמה אסור לכם לוותר על שירותיה?  לאנשים שמעצבים את הבית עם מעצבת פנים טובה שיודעת להתחבר לצרכים שלהם, יש בעיה: הם לא רוצים לצאת מהבית. גם כשהם הולכים לבית מלון, הם רוצים לחזור הביתה, כי הבית שלהם מפנק יותר. לאנשים שנעזרים במעצבת פנים מנוסה, חווית השיפוץ או הבנייה קלה יותר, נעימה יותר ואפילו זולה יותר.
מעצבת פנים בתל אביב | בית שעיצבתי במגדלי one | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
בית שעיצבתי במגדלי One. לפרויקט המלא לחצו על התמונה

שיפוץ ובנייה הם כמו מבוך ארוך ומסובך

מבוך כזה שאתם יודעים  בדיוק מאיפה נכנסים אליו, אבל לא ממש יודעים איך יוצאים ממנו. בכל רגע במבוך, יש פניות שבהן עליכם להחליט אם לפנות ימינה או שמאלה וכל טעות בפנייה משמעותה התארכות הדרך והסתבכות. עכשיו דמיינו לכם שמישהו נותן לכם יד בתחילת המבוך ומוביל אתכם במהירות ובבטחה בדרך הקצרה ביותר עד לסופו, מישהו שכבר יודע את הדרך על בוריה (כי הלך בה מאות פעמים) ומכיר את כל הבורות שצריך לעקוף וגם את קיצורי הדרך. מעצבת הפנים המנוסה, היא זאת שתיתן לכם יד ותוביל אתכם בדרך הקצרה והמהנה ביותר עד לסוף הטוב: אל בית חלומותיכם.

מה בעצם עושה מעצבת פנים?

עיצוב פנים זה לחשוב על הפרטים הכי קטנים בתכנון הבית שלכם. התמונה השלמה מורכבת מאלפי פרטים קטנים, אלפי החלטות שתצטרכו לקחת, חיבור בן חומרים, הרמוניה שצריך לייצר בין המון בחירות. זה מה שעושה מעצבת הפנים. היא רואה בחזון שלה את התמונה השלמה כבר בהתחלה, ופותרת עבורכם את כל הפרטים הקטנים שצריכים להרכיב אותה. מעצבת פנים במרכז, שהיא מנוסה וטובה תתכנן לכם את הבית בצורה הטובה ביותר, כך שתנצלו כל חלל ופינה בבית בצורה האופטימאלית. יש לה את היכולת לראות את מה שאתם לא יכולים לראות, היא צופה את הבעיות העתידיות ויודעת לפתור בעיות טכניות. כשאתם מחפשים מעצבת פנים במרכז, לא צריך לעניין אתכם סגנון הבתים שעיצבה, כי מעצבת פנים טובה תעצב לכם את הבית בדיוק בסגנון שלכם.
עיצוב בית ביישוב במרכז. ענבל קרקו. לפרויקט המלא לחץ על התמונה

דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים מעצבת פנים בתל אביב והמרכז

  1. האם היא נחמדה בעינכם? האם יש כימיה? זכרו שמעצבת הפנים תלווה אתכם בתהליך ארוך ותיכנס אליכם הביתה עד "למגירת התחתונים" שלכם. לכן רצוי שתחבבו אותה.
  2. האם היא זורמת עם הלקוחות שלה, קשובה לצרכים שלהם או עסוקה בלהגשים את מה שהיא חושבת שנכון לפרויקט?
  3. האם היא מהימנה? ישרה, רצינית? האם מילה שלה זו מילה?
  4. כמה ניסיון יש לה עם פרויקטים כשלכם?
  5. האם היא מנהלת עבורכם את התקציב? איך היא עושה את זה?
  6. האם היא מתכננת בתלת מימד ועושה לכם גם הדמיות כדי שיהיה לכם קל להבין ולהתחבר?
  7. האם היא יצירתית, כך שיהיו לה פתרונות שאתם לא חשבתם עליהם?
  8. האם היא מתלהבת מהפרויקט שלכם, אוהבת את העבודה שלה ונהנית ממנה? ככל שהיא תיהנה יותר, התוצאה תהיה טובה יותר.
  9. האם ראיתם צילומים של פרויקטים שהיא עשתה? ואם כן, האם התלהבתם?
    לפרויקטים שלי לחץ כאן

השלב הראשון והחשוב ביותר של מעצבת פנים בתל אביב והמרכז – תכנון

 מזל טוב. בחרתם מעצבת פנים בתל אבי והמרכז וזאת אני. איזה כייף לי (-:
העבודה שלי בשלב הזה היא תכנון. נתחיל בתכנית של הדירה שהוצאנו מהעירייה, או ממדידה שנערכה בשטח. אני אעבור על התוכנית, אבחן אותה, ואתחיל לחשוב על התכנון. במקביל אבקש מכם לשלוח לי תמונות של עיצובים שאתם אוהבים. ככה אלמד על הסיגנון והטעם שלכם. בנוסף, אבקש מכם לערוך רשימה של צרכים ושל רצונות, כל אלה ירוכזו לידי "פרוגרמה". מה שנשאר זה לבדוק מה התקציב שלכם. זהו, אני מוכנה להתחיל לעבוד.
שיפוץ דירה לפני ואחרי | מטבח בצופית | ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
לפני ואחרי תכנון ועיצוב פנים של בית במושב צופית

סקיצות בתלת ממד

אני מתכננת וחושבת בתלת ממד ואתם מרוויחים מזה.
אני מתחילה את עבודתי בבניית מודל תלת ממדי ממוחשב של הדירה כפי שהיא כרגע. ואז, מתחיל השלב הכיפי מבחינתי: להרוס קירות ולבנות חדשים במקומם, להגדיל ולהקטין חלונות, ליצור נישות ולהדביק גופי תאורה ורהיטים. אין לכם מושג כמה חדווה ויצירתיות יש בשלב הזה. אחרי שהכנתי כמה גרסאות שעונות על הפרוגראמה, אני נפגשת אתכם- הלקוחות ומראה לכם את המודלים התלת ממדים מכל צדדיהם, כולל הדמיות. אתם תיראו איך יראה החלל כשאתם עומדים ליד הדלת, איך נראה הסלון מהמטבח, איך תיראה הנישה בסלון וכו'. אני מראה לכם גם איך יראה הבית בתנועה – בזמן שתטיילו בו. ככה אפשר לבחון סוגיות כמו האם הבית יראה צפוף? האם הספה הפינתית "תחנוק" את הסלון, האם יש מקום לעוד חדר שירותים ועוד.
זה השלב שבו אתם הופכים למעצבים לרגע ומבקשים "לקצר קצת את הקיר הזה", להזיז את המיטה לצד השני של החדר ואני עושה שינויים ON LINE, עד שאנו מגיעים לתוצאה הרצויה שבה גם אני וגם אתם, חושבים שהיא הטובה ביותר.
בשלב הזה אני שולחת לכם מצגת של הבית שלכם המעוצב, מכל צדדיו וזוויותיו ואתם הולכים הביתה "לישון על זה לילה". זה השלב שבו תתחילו להתלהב מרעיון השיפוץ, כי בתלת ממד, אתם יכולים לדמיין את החיים הנפלאים שיהיו לכם בביתכם החדש.

 כיצד אסייע לכם לעמוד בתקציב?

נושא תקציב השיפוץ עולה לדיון עם לקוחותיי כבר מההתחלה – בשלב הפרוגראמה, וכעת, לאחר שאישרתם את העיצוב, אני עובדת על תכניות העבודה. תכניות העבודה הם התוכניות לביצוע – אלה שניתנות לקבלן השיפוצים, לנגר, לחשמלאי, לאיש החלונות וכו'. בד בבד עם הכנת התכניות אני עורכת "כתב כמויות". מדובר במסמך המפרט את כל מרכיבי השיפוץ, כולל כמויות.
כשכתב הכמויות מוכן, אני נותנת אותו בליווי התכניות לבעלי מקצוע וספקים שונים כדי לקבל הצעות מחיר. את יתר המרכיבים בכתב הכמויות כמו וילונות וריהוט אני ממלאה (על פי ניסיוני) ובסופו של תהליך נקבל הערכה הגיונית של עלות הפרויקט. כעת, נשב שוב ונבחן האם יש צורך בשינויים, לאור העלות בהשוואה לתקציב שהוגדר מראש. במידה ויש צורך, נערוך את השינויים הללו.
למעשה אני יכולה להבטיח לכם, שאני אחסוך לכן המון כסף, רוצים לדעת איך? לחצו כאן

תכנון ועיצוב פנים של בית בצופית,מבט מהסלון, ענבל קרקו עיצוב פנים ופנג שואי
סלון ופינת אוכל בבית שעיצבתי. לפרויקט המלא לחץ על התמונה

 

 מזל טוב, מתחילים לשפץ/לבנות

בשלב הזה, כשהתוכניות מושלמות והמחיר ידוע, נתחיל את השיפוץ. בתחילה אסייע לכם לבחור את קבלן השיפוצים (לטיפים לבחירה של קבלן השיפוצים לחצו כאן). אחר כך, אגיע לשטח כדי להיפגש עם בעלי המקצוע ולעקוב אחרי עבודתם. אני אוודא שהם עובדים בדיוק על פי התכניות ואבקש מהם לתקן אם טעו. אני אדאג לדווח לכם על ליקויים ואפתור בעיות שנוצרות בשטח. כשהבנאים עובדים והבלגאן התחיל, אנחנו (אתם ואני) נצא לשלב הכייפי של הפרויקט- הקניות. המבחר עצום ועלול לבלבל וכאן בדיוק תפקידי בהכוונה וסיוע. הבחירות ייערכו ע"פ הטעם שלכם, אבל אני אכוון אתכם ככה שנשמור על סגנון אחיד בכל הדירה, נתאים בין מרכיבים שונים ואתפקד גם קצת כמגשרת, אם יהיו לכם חילוקי דעות.

 סוף סוף, הגענו לסוף. איזה מזל שלקחתם מעצבת פנים

שיפוץ ובנייה נחשבים לתהליכים מתישים, אבל הם לא חייב להיות ככה. למעשה לאנשים שנעזרים במעצבת פנים מצויינית, כל חווית השיפוץ והבניה עבורם קלה יותר, זולה יותר ונעימה הרבה יותר. ליווי מקצועי ע"י מעצבת פנים מומלצת, רגישה ומנוסה, יקל עליכם, כי הוא יפחית את מידת אי הוודאות, יפחית את החיכוכים שלכם עם בעלי המקצוע בשטח ויאפשר לכם להמשיך לעבוד בעבודתכם. אתם תהיו בטוחים ורגועים שהפרויקט שלכם נמצא בידיים טובות. העבודה מבחינתי מסתיימת כשדירה שלכם מוכנה לצילום ולכן אני אלווה אתכם בשמחה גם בבחירת אביזרי העיצוב שייתנו את הטא'ץ הסופי: וילונות, כריות, תמונות.

החזון שלי: שאתם תספרו לי שלא בא לכם לצאת מהבית ?

   עומדים לבנות או לשפץ? הרימו טלפון.

  ענבל קרקו, מעצבת פנים במרכז

 050-2005415
 
 

מעצבת פנים בתל אביב, שאלות שכיחות:

מעצבת פנים בתל אביב בוחרים לפי המלצות מלקוחות של אותה מעצבת.

כשבוחרים מעצבת פנים בתל אביב, הכי חשוב זה לבדוק ניסיון, לקבל המלצות ולראות עבודות שעשתה המעצבת. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן